SPLOŠNI POGOJI

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

1. Splošni pogoji

  • Pred nakupom kupec izjavlja, da je prebral te Splošne pogoje in jih sprejema. Splošni pogoji bodo v procesu potrjevanja naročila dostavljeni kupcu kot priloga paketu oziroma kot priloga v elektronskem sporočilu, s katerim se potrjuje sklenitev nakupne pogodbe.
  • Ti Splošni pogoji so v vsakem trenutku dostopni uporabnikom storitev na način, da je omogočeno njihovo shranjevanje, ponovna uporaba in reproduciranje.
  • Vsebina spletnih strani Primamici.si ter vseh njenih različic je last podjetja PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p., Dvoržakova 2, 1230 Domžale (v nadaljevanju: PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p.):
  • Splošni pogoji spletne trgovine Primamici.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in so v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
  • Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
  • Z uporabo spletnih strani Primamici.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja.
  • Podjetje si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh Primamici.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila.
  • Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. .
  • Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
  • Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Informacije o podjetju: 

PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p., Dvoržakova 2, 1230 Domžale,
Matična številka: 7213972000,
Ident. Številka za DDV (ID): SI92971326
email: info@primamici.si
telefonska številka: 068660233

Ostali podatki o ponudniku:

Št. poslovnega računa: SI56 6100 0001 5939 969, odprt pri Delavski hranilnici
Zavezanec za DDV: DA.
Ponudik ni član trgovske zbornice
Kontaktni email: info@primamici.si

Podatki o ustanovitvi:

datum vpisa pri registrskem organu: 17.01.2017,
registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana
vrsta lastnine: Zasebna lastnina,
ustanovitelj: Ahlin Martina

2. Cene

Vse cene v spletni trgovini Primamici.si so navedene v evrih (EUR), vsebujejo DDV in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene in popusti veljajo v trenutku oddaje naročila. Rok veljavnosti akcijskih ponudb je lahko časovno omejen in je posebej označen na vidnem mestu v naši spletni trgovini. Akcijski popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

3. Kaj storim, če imam ob nakupu težave ali pa bi rad/a več informacij o izdelkih?

  • pošljite nam e-pošto na naslov info@primamici.si
  • pokličite nas na telefon 068660233 ob delavnikih (ponedeljek-petek 9h-15h).

4. Kako naročim izdelke v spletni trgovini Primamici.si? 

Nakupovanje v spletni trgovini Pri mamici poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.

Pri izdelku so navedeni naslednji podatki:

  • ime in opis izdelka
  • cena izdelka ter morebitna akcijska cena,
  • prednosti izdelka.
  • stanje zaloge, oziroma rok dostave – za vse izdelke, pri katerih piše zeleno barvo, da je “NA ZALOGI” velja, da bodo izdelki dostavljeni v roku 3 dni, za ostale izdelke je zmeraj točno napisan rok dostave.

Izdelke odlagate v nakupovalno košarico. Vsak trenutek lahko urejate stanje v vaši košarici (spreminjate količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisan je strošek splošne dostave, ki znaša 3,90€ pri pošiljanju preko pošte Slovenije za vsa naročila v vrednosti do 59,99€, za vsa naročila nad znesek 59,99€ so  stroški dostave brezplačni.

Izdelke odlagate v nakupovalno košarico. Vsak trenutek lahko urejate stanje v vaši košarici (spreminjate količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisan je strošek splošne dostave, ki znaša 3,90€ pri pošiljanju preko pošte Slovenije za vsa naročila v vrednosti do 59,99€, za vsa naročila nad znesek 59,99€ so  stroški dostave brezplačni.

Nakup zaključite s klikom na blagajno:

  • Izberete naslov za dostavo, dodate nov naslov za dostavo ter državo dostave.
  • Plačilo je možno s poštnino po povzetju ali pa po predračunu, oziroma s kreditno kartico preko sistema PayPal.
  • Pregledate naročilo ter spremenite količino.
  • Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »Zaključi naročilo« na koncu povzetka nakupa.

Vnesete podatke kamor naj vam pošljemo izbrane izdelke in potrdite naročilo. Preusmerjeni boste na potrditveno stran, kjer se vam izpiše zahvala za nakup. Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času (vsa naročila potrdimo v roku 24-ih ur).

  • Naročilo sprejeto – po oddaji naročila prejmete po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto.
  • Naročilo odposlano – ko bo naročilo pripravljeno za pošiljanje prejmete po elektronski pošti obvestilo, da je bilo naročilo odposlano.

O morebitni spremembi ali preklicu nas obvestite po elektronski pošti na info@primamici.si. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti podatkov, vas lahko pokličemo na kontaktno telefonsko številko, ki ste nam jo zaupali.

  • Blago odpremimo – v dogovorjenem roku blago pripravimo in odpošljemo, v skladu z obvestilom v potrditvenem sporočilu. Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

5. Kako hitro prejmem naročene izdelke?

Potrudili se bomo, da boste naročene izdelke prejeli čim hitreje, vendar najkasneje v 3 delovnih dneh od naročila za dostavo v Sloveniji ter najkasneje v 7 delovnih dneh za dostavo v EU. V povprečju so izdelki dobavljeni od 1 do 3 dni v Sloveniji in od 3 do 5 dni v EU.

Poleg tega vas bomo po e-pošti obvestili o potrditvi vašega naročila in vam poslali obvestilo, ko ga odpremimo.

6. Dostava:

Pošiljke območju Slovenije dostavlja Pošta Slovenije, na območju Europske unije dostavlja dostavlja GLS

  • Slovenija 3,90€
  • Hrvaška 8,00€
  • Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija 25,00€
  • Evropska unija  9,00-20,00€

Dostava je brezplačna za naročila po Sloveniji  ob nakupu nad 59,99 €.

Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo.

7. Načini plačila:

Spletna trgovina Primamici.si omogoča naslednje načine plačila:

  • ob prevzemu preko dostavne službe Pošta slovenije (po povzetju) – samo za dostavo po Sloveniji
  • s PayPal sistemom (PayPal omogoča plačevanje s plačilnimi karticami tudi neregistriranim uporabnikom – v PayPal sistem se prijavite kot gost)
  • z bančnim nakazilom na račun PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p., Dvoržakova 2, 1230 Domžale (Ponudba plačila z bančnim nakazilom velja 5 delovnih dni od datuma vašega naročila. Če zneska vašega naročila ne boste poravnali v roku 5 delovnih dni po opravljenem naročilu, bomo naročilo stornirali.)

8. Kakšne so možnosti glede vračila blaga, če mi ne ustreza?

Pri nakupu v naši trgovini ne tvegate ničesar. Vsi vemo, da se ob nakupu preko interneta lahko zgodi, da vam kupljena stvar ne ustreza ali pa da dobljeni izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj. V tem primeru ga lahko zamenjate za drug izdelek ali pa vam vrnemo sredstva kupnine. Artikle, ki jih želite zamenjati/vrniti, pošljite na naš naslov: PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p., Dvoržakova 2,1230 Domžale.

Možnosti glede vrnitve ali menjave:

  • Artikel lahko brez pomislekov vrnete v originalni embalaži nepoškodovan (nenošen) v roku 14 dni od prevzema naročila in vrnili vam bomo sredstva kupnine.
  • Artikel lahko tudi zamenjate. Pošljite nam ga nazaj in poslali vam bomo drug artikel po vaši izbiri. V tem primeru boste morali pokriti strošek pošiljanja pri vračilu, strošek pošiljanja novega artikla pa bomo plačali mi.
  • Za menjavo artikla pošljite s seboj original ali kopijo računa, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki
  • Več o vračilu in zamenjavi najdete TUKAJ

9. Kako je z vračilom izdelkov s stvarno napako (reklamacijo izdelkov)?

Ponudnik jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka, ki so priložena v paketu.

Ponudnik je polno odgovoren za stvarne napake izdelkov.

Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.

  • Kdaj je napaka stvarna?
    Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema.
  • Kako se preverja primernost artikla?
    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
  • Kako se stvarno napako uveljavi?
    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku na info@primamici.si, ali osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali pisno na naslov PRI MAMICI, DVORŽAKOVA 2, 1230 DOMŽALE.
    Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov:  PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p., Dvoržakova 2, 1230 Domžale.
    Kupec mora prodajalcu posredovati tudi kopijo izdanega računa.
  • Kdaj najkasneje lahko napako prijavite?
    Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu v roku dve leti odkar je bila stvar izročena.
    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
    Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
  • V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
  • Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
  • Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali

–       ponovno opravi storitev ali

–       vrne plačani znesek.

  • Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
  • Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
  • Priložiti mora original račun ali kopijo računa.
  • Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

10. Omejitev odgovornosti

PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani Primamici.si in vanje vključenih vsebin. Ker se rok dobave, cene ali lastnosti artiklov hitro spreminjajo, PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh, se pa po najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov. V kolikor pride do sprememb (tudi cen), bo PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p. kupca o teh obvestila in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p.se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna napaka, pri čemer pa se PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p.zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v najkrajšem možnem času. Kupec lahko PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p. na napako opozori s klicem ali elektronskim sporočilom.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

11. Reševanje sporov

Morebitni potrošniški spori se rešujejo sporazumno, v kolikor takšna rešitev ni mogoča, je za spore pristojno okrajno sodišče v Ljubljani.

Skladno z zakonskimi normativi PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. PRI MAMICI, Martina Ahlin s.p. pa na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.